Stuff I want and I get

Tosiaan olin kasvohoidossa ja siellä selvis, että mulla on sekaiho, pinta kuiva poskista ja otsa rasvainen.



Mun iho vaatii siis paljon kosteutusta ja naamioita ja saippuatonta ihonpuhdistusta

Tätä sain viime jouluna lahjaksi ja oli kyllä tosi hyvä ja tätä aion myös nyt ostaa, kun toi "mikää vaan rasva kelpaa" ei tee mun naamal hyvää :D

Tää on nimenomaan tarkotettu sekaiholle, eikä sisällä saippuaa ja on tarkotettu nuorelle iholle :)

BB-voiteista ei oo sitten mitään kokemusta, mutta ajattelin nyt ostaa semmosen kun se kosteuttaa ja suojaa samalla ja hinta on kohtuu. Jos tiijätte joitain hyviä BB-voiteita kertokaa!! :)

Rakastan yli kaiken sitä kun iho on luonnollisen näkönen ja ei tarvii ku laitta ripsarii, mut tottakai on ihanaa, kun saa laittaa kunnolla meikkiä ku menee ulos tuulettumaan ;)

Tämmösen villiksen hankin myös kun oon tilannut talvi leggarit ni ehdottomii pakkaskelillä on nää paksut ja pitkät villikset ja tietty villasukat :)


Tähän mattoon mä rakastuin ja jos päästään muuttamaan siihen rivariin ni tää matto tulee tyttöjen huoneeseen <3

Ja nää verhot Pertun huoneeseen :)

Tämmöset viirit tulee lasten huoneisiin, mut teen ne varmaan ite ja paljon kirjavimmista kankaista :)





Jos vaan saatais se oma koti, just se mitä ollaan toivottu, ihana koti missä ympäristö on just lapsille ja oma piha, ja sauna<3 Voi ku muuta ,ä en toivois!!!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kahvan kanssa venyy ja paukkuu!

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa

Mitä vaatehuoneesta löytyy