Viikonlopun ohjelmaa ja hieman haikeita tunnelmia

T lähti perjantai aamulla varhain Jyväskylään kun minä sitten jäin lasten kanssa kotiin.
Oltiin päätetty kun näitä hellepäiviä ei tullut loppu viikkoon niin mennään mattopyykille minä, lapset ja Mummi :) Mummi leikkii lasten kanssa ja mää pesen mattoja :)


Mummi otti marjoja mukaan ja muksut oli kun naakkalauma niiden kimpussa :D

Olen tainnut kerran elämässäni pestä jonkun pienen maton, mut nyt tää räsymatto oli kyl aika homma :D

Toi vasemman puoleinen vaalea/harmaa räsymatto tulee meijän uuden kodin olkkariin, se on maannut meijän varastossa edellisen asukkaan jo sinne jättämänä "lattian suojana" ja olin jo kauan miettiny, että mimmonen toi matto on kun en nähnyt siitä kun kaikki tavarat oli päällä. Mun mielestä ihanan värinen!!! Ja toi punainen matto menee tyttöjen huoneeseen :)

Lauantaina sitte menin isojen muksujen kanssa uimaan ja T jäi rankan reissun jälkeen Essin kanssa kuivalle maalle :)

Kyllä tässä olen ihan luomuna kaikki näkyvillä!! Tästä on paljon puhuttu, äitien vartaloista meinaan. Olen epävarma vartalostani ja tulen varmasti aina olemaan, mutta sen kanssa on vaan pakko opittava elämään, lasten takia!

Ja tässä me hurjat uimassa, oli kyllä kiva kivaa ja mun ihana rakas ystäväkin oli rannalla :) 

Tänään sitten on pakkaamista, viimisiä viedään, TOIVOTTAVASTI huomenna nyt sitten se muutto!!!! No vimeistään torstaina....

Toisaalta ollaan asuttu tässä pihapiirissä jo 6 vuotta! On tosi haikeeta lähteä täältä muistojen takia, olin tyttöjen kanssa meijän pihalla leikkimässä ja pintaan nousi kaikki muistot kun v ielä päivittäin oltiin siellä kahvien kanssa kaikki lähiö mutsit ja puitiin maailman menoa :D
Joten kiitos Katja, Mia , Ira ja Ronja kaikista näistä ihanista hetkistä teijän ja lapsien kanssa meijän pihalla, sieltä sai hyvät naurut, terapiat ja hyvät kahvit aina kunkin termarista, Love u!!

HEi vaan hei!!





Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kahvan kanssa venyy ja paukkuu!

Vähiin käy ennen kuin loppuu

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa